torsdag 4 september 2008

Blir sååå glad




av att få uppmärksamhet av er andra bloggare därute att ni gärna läser min blogg och inspireras av den. Tack snälla 70 kvadrat som skriver att hon gillar min blogg!!


Har varit lite seg sista tiden med att få inspiration till att skriva, nyss hemkommen från semester, uppdatering på jobbet samt en jobbig förkylning, men jag ska ta mig i kragen! Nu har vi iallafall fått datum då vi ska få tillgång till vår nya lägenhet, det är precis innan jul, 19 december!! Härligt ska det bli att få fixa till där!


Skickar vidare utmärkelsen till :







Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen!
=O
får jag en utmärkelse av dig?
Gu så glad jag blir....
Alla har fått så många men inte jag...buhuuu......
Tack å tack!!!
Kram å kram!!!

mamamekko sa...

Ååå, tusen tack för det! Vad glad jag blir! Du får ta och visa upp din stringhylla med då, nu blev jag ju nyfiken =) kram kram

martina sa...

Godmorgon Lotta! Tack snälla du för utmärkelsen, gulligt av dig, jag som just nu är urless på att blogga =) Tack kram