fredag 27 mars 2009

Nytt på hemmafronten



Har fixat till två tavlor av den härliga tapeten Dotty. Passade bra brevid stringhyllan. Dessutom har jag fyndat en superfin kulram på Emmaus för endast 20 kr, ska nog kanske måla den gul. Påsen med svamparna hittade jag i en butik i Falun som heter Kuckelikana. Verkligen en härlig butik som har allt!

Som vanligt när jag dyker på söta barnkläder, (för jag bara MÅSTE ju gå in på barnavdelningen överallt :-)) så bara måste jag köpa dom! Kolla in de här från Lindex. Såååå härliga så man kan inte låta bli.



Foto:privata


3 kommentarer:

Sarah sa...

Vad fint det blev! Jag älskar också tapeten Dotty och har tänkt att göra en fondvägg i bebisens rum :) Bebisens pappa är ett grymt stort Kiss fan - så vi få nog titta in på Lindex idag!

Ha en skön helg!

Karin sa...

Så fint. Var köpte du tapeten?

martina sa...

Om bara sambon hade gått med på en tapet hade jag gärna haft den!
Åh nu är din bebisräknare under 100... d du, nu när det blir vår kommer tiden gå så fort!