fredag 7 augusti 2009

Det kom ett paket..

med posten här om dagen, det var från min vän Johanna i Örebro. Axel fick en supersöt body från Småfolk med dalahästar på. Tack gulliga Johanna, önskar jag bodde närmare er!


Syrran kom ju hem från USA oxå i förra helgen, eftersom jag fyllt år när de var borta, fick jag en liten goodiebag med småsaker i, innehöll följande:

strössel till kakor, body mousse i sweet pea lukt, superfint lakan till spjälsängen med ugglor på samt mitt favvogodis Skittles, som av någon anledning inte finns i Sverige.

Foto; privata

2 kommentarer:

SaraMira sa...

Ohh yes, huset är i Romme. Såå fint, en gammal telegrafstation. Kika på Hemnet över Borlänge, ett rött hus på Rommevägen (1 150 000 utg.pris). Lite litet i längden kanske men man kan alltid bygga en vinkel...håller på och bearbetar M här hemma som ju hellre vill bo på "sin" sida om stan och han mjuknar faktiskt. Tror han gillar det med :o) ska bara kolla besiktningen och gå på visning o så...
Hoppas ni mår bra!
Kram!

Mrs Lucky sa...

Vilka fina presenter! Moonkidsjackan köpte jag på Uni, men kolla typ babyshop.se och liknande. Men du, finns det barnkläder på PUB?!? Det har jag missat... måste kolla in ;) Har du beställt din amningskudde än? Hade tänkt att köpa en sån där girafftröja egentligen, men gjorde en alldelles för stor beställning på barnvanligt.se... Har mer än väl fyllt min shoppingkvot på ett bra tag nu. Hoppsan.

Allt bra annars?

Kram S