tisdag 1 september 2009

Host host


September nu, oj vad tiden går, höst snart! Tycker faktiskt det är ganska mysigt med höst, alla vackra färger, skön luft och sköna kläder.
Planerar nu för Axels dop som blir i oktober, på denna plats. Gör egna inbjudningskort, hälften redan klara. Upptäckte då på nätet dessa fina från Blafre. Men men, får bli till nåt kalas nån gång. Blafre har för övrigt väldigt fina saker, nyheter är bla inslagspapper.






Här hemma är vi superförkylda, först sambon (som smittade oss...) och nu jag och Axel. Blir inte så mycket nattro kan jag lova...:-( Thank god for Näsfrida!!!
Väntar också att min svägerska ska få barn, hon har BF imorgon, hoppas det blir en liten tjej, behövs i vår grabbiga släkt! :-)



Underbart kort på min lilla plutt, i pappas famn efter ett skönt bad.

Foto:blafe & privata

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er "snorungar"!

Skönt att se att bloggen är i gång.Då mår ni ända någorlunda bra igen!
Väntar med spänning på inbjudnings-
kort. Roligt med personliga sådana.
Också jag ser fram emot barnbarnet som är i antågande. (3:an) Det blir härligt med 3 pojkar eller 2 + en liten tjej.
Kanske det är så att Axel kommer att få en syster nästa gång. Vem vet?
Kram till er från
farmor (&mormor)

Mrs Lucky sa...

Oj oj, aldrig kul med förkylningar. Hoppas att det inte är nöff-nöff ;) Beppe har också varit hängig... Men är piggare nu. Du kan väl visa upp inbjudningskorten när de är klara?

Krya på er!

jennys hus sa...

jag är ju egentligen inget stort fan av hösten men i år är den mer än välkommen (undrar varför;-)

Håller med dig om blafre, superfina saker.

Krya på er!! han är sååå söt er lilla goding:-)
Kram

martina sa...

Usch är ni förkylda, Inez har både feber och är lite snorig gav precis lite alvedon och hoppas hon sover gott i natt! Jag har också en näsfrida, men jag har aldrig användt den. Det ska tydligen vara bra att spruta in bröstmjölk i näsan, testa det på honom om du kan pricka rätt =)

Lisa sa...

å men vilken liten sötnos :D