tisdag 5 juli 2011

Semester & födelsedagar















Någon fyller år snart! Ja, numera tycker jag faktiskt att det är rätt kul att fylla år. Dessutom kan man ju få fina presenter. :-)

Axel blir 2 år, bara 10 dagar innan, så det blir en hel del paket och firande denna månad.

Ovan ser ni lite av allt jag önskar mig, bifogar dessutom förra årets collage, fick inget av dem saker på den bilden. :-( Så, nu hoppas jag det blir ändring på det. :-)


(Väska från Svenskt tenn/Ceannis, Klocka (behöver nödvändigtvis inte vara en Rolex, även fast jag blir väldigt glad då...), Presentkort på tex Åhlens,Lindex,Underverket,Lagerhaus,Room.


Foto:blandat

1 kommentar:

Anness Design sa...

Å. Grattis grattis till er båda!

Jo, Gotland. Vi ska bo i husvagn. Läste att ni tänkte tälta, det går alldeles utmärkt det med. Finns många fina campingställen på Gotland. Den vid Ljugarn minns jag som lugn och barnvänlig. Sen finns ju kneipbyn som är mycket populär men lite trångt med folk.
Hoppas ni får en fin vecka där. Jag åker snart jag med.

Kram Anne