måndag 17 september 2012

Hänt i veckan(v37)








Veckan började underbart, min älskade kille ritade vår familj & alla håller varandra i handen! Mitt hjärta svämmar över....
Färska blommor är alltid trevlig att få, denna gång fick sambon en fin ros av mig, som liknar en pion, en helt vanlig onsdag.
Jag & Svante har börjat hänga i en syskongrupp som BVC anordnat. Skönt att snacka med andra mammor som har trotsiga äldre syskon hemma.
Fredagar har jag båda grabbarna hemma och då brukar vi åka till Öppna förskolan, kul med sångstund och alla roliga leksaker.
På kvällen öppnade jag och sambon äntligen "finvinet". Finns att köpa här! Kan jag varmt rekommendera!!
Äntligen har vi fått upp lite tavlor på väggen (bla vår familj som Axel ritade) med hjälp av en tavellist. Känner mig nöjd med vår matdel.
Söndag och vi åkte till Sandviken för att fira kusin Vera som fyller 3 år! Hurra!

Foto:privata-instagram@segeltorparna

1 kommentar:

Hela Konkarongen sa...

Fina Axel! Tavellisten blev ju toppenbra!

Stor kram S