måndag 18 februari 2013

Hänt i veckan (v7)






 



Ingen Hänt i veckan förrförra veckan, har varit lite error här hemma pga av sjukdom.  Men här lite bilder iallafall.
Svante är väldigt närhetssökande nu, ska typ bara somna i min famn. Lite mysigt är det ju förstås.
Pga sjukdomar & förkylningar kurerar vi oss med massor av vitaminer & färsk frukt.  Svante fick en lära-gå vagn & oj så rolig den är.
Sen blev det alla hjärtans dag & det var hjärtan överallt. Axel ritade ett hjärta var till mig & sin pappa. Vi gjorde american pancakes i form av hjärtan.  Fick inga blommor, men en "tatuering" med mitt namn i.
Lördag & Axel skriver en inköpslista på det smågodis han vill ha. Noga det där.
Igår söndag kom mitt stora hjärta hem med nyklippt hår, och en väldigt tuff frisyr. Vad stor han blev helt plötsligt.

Foto;privata

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag planerade egentligen att diskutera ditt blogginlägg är otroligt realistiskt. Jag väljer att höra något helt nytt med det här på grund av att jag verkligen ge samma plats inom min USA under denna fråga så detta specifika hjälpa?? S alla gott. Jag kunde en ordentlig titt om ämnet plus märkt ett stort antal bloggar, men i motsats till det. Tack för att avslöja så mycket inuti din hemsida.

Anonym sa...

Jag tycker att du har en förtjusande blog på gång här.
Jag lägger dig i min feed.

my web site ... Coola tatueringar