torsdag 4 april 2013

Vad hände?


Ja, vad hände? Min lilla kille fyller snart 1 år och jag har börjat jobba igen. Därav mina få inlägg.
Men här kommer iallafall en fin önskelista till min soon to be 1 åring som nu är hemma och myser med pappa på dagarna istället. Och visst, jag ska ju erkänna att lite skönt är det att få tillbaka sitt vuxna liv, äta lugna luncher (eller äta lunch över huvudtaget), & gå på toaletten ifred.

1. Babuschkagubbar från Mokkasin
2. Husklossar från Mokkasin
3. Hundlampa från Mokkasin
4. Uteleksaker från Åhléns
5. Kläder, denna fina kofta är från Mini Rodini
6. Böcker tex Händiga Hanna från Adlibris
7. Pussel, detta från Åhléns
8. Förvaring från Familyroom
9. Äppleförvaring från Mokkasin
10. Raket från Familyroom

Foto:collage med lånade bilder från ovan företag


Inga kommentarer: