onsdag 18 februari 2009

Kunde inte motstå...


att köpa dessa söta barnkläder, ja, jag vet, ska inte köpa för mycket kläder, anar att man kommer att få en hel del, samt att det kanske inte passar osv...men, det finns ju så mycket fina barnkläder därute så man blir helt knäpp! Dessa kommer ifrån Kappahl.
Är i vecka 21 nu, och i förra veckan kände jag min första kick där inne av vår lille kille.
Låg i sängen och kikade på tv, och så helt plötsligt så sparkade han, låg och skrattade för mig själv, så underbart var det!


Hittade också på Hemtex 2 superfina örngott, kommer att passa bra i vårt barnrum som kommer att gå i grönt & gult. Grrrryyymt va?




Foto:privata

1 kommentar:

martina sa...

Det är så häftigt när man känner dom första sparkarna, fast det rör sig livligt mååååånga gånger om dagen kan man inte vänja sig utan det är WOW varje gång. Jag kan känna kroppsdelarna nu och man verkligen ser hur magen "lyfter" sig...

Roligt att se lite söta barnkläder, Kappahl har jag också spanat in, finns mkt fint! Jag har också köpt det elefant örngott, kul med så lika smak!

Jag har börjat jobba 50 % otroligt skönt, känner mig trött så behöver det! Kram