torsdag 4 februari 2010

Inspiration



Allt står lite stilla här hemma, latheten har intagit min kropp, kan inte kartonger mm packa upp sig själv? Jag skulle helst av allt få allt klart pronto, men vet att det är omöjligt rent praktiskt och ekonomiskt. Men man kan ju få drömma lite. Å drömma det gör jag, när jag ser de underbara hemmen Alvhem i Göteborg har till salu.
En sak gläds jag åt denna vecka, mina två vänner Anna & Hanne har äntligen fött sina små prinsar med 3 dagars mellanrum, grattis, och Axel är supernöjd över nya polare att leka med.
Foto:alvhem

4 kommentarer:

Erica sa...

gud vilken bra inspiration du bjuder på!! här kommer jag kika in igen! ha en skön helg!

Ylva sa...

fina bilder tycker jag, svag för svartvitt som man ju är...

Anonym sa...

Svart & vitt det gillar ju jag så detta gillar jag också! Roligt med fler bebiskompisar! Trevlig helg Kram Martina

jennys hus sa...

Blir grön av avund när jag är inne på alvehem.Så många fina hem!!
Kul med kompisar till Axel:-)
Trevlig helg!!