fredag 11 januari 2013

Favorit i repris 2012

 
 
Allt går i rasande fart, så jag hinner inte med.
Fabriken har börjat med sina Torsdagsteman redan och jag är en dag sen. Hur som helst, jag har ju inte varit medlem så länge, så jag har inte någon direkt favorit i repris. Så jag väljer helt enkelt mitt favoritinlägg under 2012. Det är när köket blev klart. I år kom det sista på plats, ett nytt golv.
 
Är otroligt nöjd med vårt kök, en budgetvariant, då vi valde att behålla stommarna och bara byta luckor & handtag. Dessutom har jag en väldigt händig man, som gjort mycket själv. Plus ett par fantastiska grannar, där en av dom är golvläggare.
 
Nedan ett kort från köket då vi flyttade in, inte så upphetsande direkt.
 
 
Du hittar fler favoriter hos andra underbara bloggare hos Fabriken!
 
Foto:privata 

Inga kommentarer: