måndag 21 januari 2013

Hänt i veckan (v3)

 
 
Ny vecka som börjar med Tulpanens dag! Bra start. Fick besök av en ny bekantskap som jag lärt känna via Instagram som dessutom bor granne med mig. Höggravid som hon är (fick en dotter 2 dagar senare-grattis) lyckades hon ta sig till oss i snöstorm. Fick en underbart hänge hon gjort själv.
Jag & Svante besökte öppna förskolan med en granne och hennes son Sixten. Oj så kul dom hade.
På fredagen var jag, Axel & Svante bjudna hem till en annan granne på lunch. Axel är ju som bekant väldigt inne i pysselfix. Denna gång skulle presenter göras för att ta med, teckningar & sen kuvert som skulle tejpas & pyntas.
Vacker men kall helg! Underbart med solen iallafall.
Lördag och jag gjorde ett besök med denna sköna böna till Formex. Inlägg om det kommer senare.
Sista dagen på veckan blev Svante 9 månader, som vi alla firade med ett besök på Spårvägsmuseet. Där kan man åka en minitunnelbana. Hurra.
 
 
Foto:privata via instagram @segeltorparna


Inga kommentarer: