söndag 25 november 2012

Adventstävling lucka 1


I första luckan i min adventskalender, kan du vinna snygga julkort i samarbete med Johanna.B.
Johanna.B har funnits som blogg sedan 2007, och i december är det 3 år sedan shopen lanserades.

Vinsten är ett 4-pack julkort till ett värde av 100 kr
Korten är tryckta i Västerås och är Svanenmärkta.

För att vinna ska du svara på dessa frågor i kommentarsfältet:
1. Vad innehöll den första kollektionen som lanserades 2009?
2. Vilken produkt är din favorit i shopen? Motivera kort.

Svara senast lördag 1 december kl 00:00

Lycka till!


Vinnaren är Karin från bloggen Hem & Liv. Grattis!  Maila mig din adress.


3 kommentarer:

Hela Konkarongen sa...

Vilken strålande tävling!

Om jag inte minns fel, innehöll den första kollektionen brickor.

Jag är ju för tillfället tokig i gult, så jag gillar den stora, runda gula brickan!

Fingers crossed :)

Kram S

Anonym sa...

Hallå!

Den första kollektionen bestod av illustrationer och grytunderlägg.

Jag gillar brickorna bäst. Man blir glad av dem och de påminner mig om 70-talet när dottern & sonen (och du) var små.

Kram
Svärmor :-)

Karin sa...

Illustrationer och grytunderlägg var det i den första kolektionen.

Jag skulle vilja ha en fin väska med klövermotiv. Har tavlan med klövermotiv i köket redan!

Hoppas på tur för jag vinner aldrig.