måndag 24 december 2012

Hänt i veckan (v51)








Veckan började med att vi klädde granen, den vart så fin. Medans Axel var hos sin dagmamma slog jag in julklappar, vissa med stora problem. Julen är ju lika med att skicka julkort tycker jag, skickar fler än jag får, men julen handlar ju om att ge tycker jag. Vi bakade lite mer pepparkakor och självklart brände jag den första plåten där dom finaste kakorna låg, men men...
Sen kom familjen från dalarna, med riktiga godsaker i påsarna. Söndagen firade vi lilla julafton hos min syster med familj. Mysigt med massor av god fika & för Axels del, massor av choklad. Men är det jul så är det!

Vill avsluta med att önska er alla bloggläsare en riktigt
GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!!

Till sist, tänk på alla hemlösa nu när det är många röda dagar! Ge ett bidrag här!

Foto:privata via instagram @segeltorparna


1 kommentar:

Hela Konkarongen sa...

God jul fina familjen!