lördag 11 juli 2009

Förhandstips

Igår tjuvkikade jag i Village kommande höst/vinterkatalog, som kommer ut vecka 34. Kan säga att mycket av det som kommer är snyggt, tycker de haft en ganska tråkig vår/sommarkollektion, så det känns kul med lite nytt. Bla mycket kurbits och ugglemotiv.
Fick även veta igår att Lotta Kühlhorn har gjort 5 st nya tyger till Ikea som kommer ut 1 oktober, de kommer att heta Moa och Anna. Redan nu finns ju snygga tygerna Malena.
Helt enkelt mycket roligt att se fram emot!!


Annars då, jo, man försöker sysselsätta sig med saker hela dagarna nu, för att tiden ska gå.

Idag har jag och sambon köpt tyget Nuppu från Marimekko (som för övrigt hade det på rea, kan det bli bättre..?) och kilramar. Resultatet kommer snart!!!

Vi har även varit en sväng till Täby bakluckeloppis, oj, var mycket kul man kan hitta, synd bara att sambon var med och sa -Stopp, nej eller fult till allt jag ville ha. Well, hittade iaf dessa söta glas i grönt, som jag faktiskt letat efter, så det måste man väl kalla fynd.



Imorgon blir det troligtvis också en bakluckeloppis (om ingen bebis tittar fram förstås), fast i Lissma. Jag och syrran ska stå där och försöka sälja lite saker, men bara om det inte regnar, så kom dit!!



Foto;privat

Inga kommentarer: