fredag 3 juli 2009

T.G.I Friday


Äntligen fredag! Inte för att jag tycker det är så stor skillnad på fredagar och tisdagar numera, men ändå skönt med helg på nåt vis.

Idag har jag varit hos min frissa Linda, skönt att vara nyklippt och få snacka lite skit ett par timmar. På väg hem från henne går jag alltid förbi butiken Retro.etc, som har sååå mycket fina saker. Brukar mest titta på allt fint (och dyrt), som jag önskade att jag kunde hitta på en loppis för typ ingenting, men som aldrig händer. Idag köpte jag ändå en stilig lampfot som jag blev lite smått kär i...ser framför mig en fin gul lampskärm till den, måste bara hitta den oxå...:-)

Blev så nöjd att jag köpte mig en bukett pioner också!


Ja, å så köpte jag häromdan den här supersöta pyjamasen till lillkillen, var ju så söt.



Foto:privata

2 kommentarer:

Karin hemochliv.blogg.se sa...

Ja, gul skärm till skulle vara superfint. Det är ju så inne med retrosaker nu och därför blir det så dyrt. Våra gamla släktingar skulle nog dö om de såg vad vi var beredda att betala för vissa saker :-)

Kul du är med och tävlar på min blogg!

Anonym sa...

Hallå där!
Snart blommar pionerna på torpet.
Underbara blommor!!!

Sköt om er!

U & A