måndag 22 oktober 2012

Hänt i veckan (v42)








Som jag nämnt tidigare, jag gillar hösten, när det inte regnar förstås. Det gillar jag inte. Gillar också att vi närmar oss julen, faktiskt! Vill fixa hemma och jag tycker det är mysigt med lång ledighet och mys med familjen. Det jag heller inte gillar är snö, får gärna vara snö runt jultid, sen kan den försvinna och endast finnas på utvalda ställen. Om jag fick bestämma alltså. Andra halvan av familjen håller inte med. Annars då, jo, fotning av vårt badrum har skett, håll utkik efter nr 15 av Allt i hemmet.
Korten på mina hjärtan har kommit, och det är bra, riktigt bra foton. Axel blir så otroligt fin på kort. Charmören.
När man är ute i skogen är det bra med blå ytterkläder, dom syns bäst. Som ovan, ser du barnet? Vi har också varit hemma hos syster och fikat, och hängt med tama Pepe. På lördagen hade vi en städdag här i vårt område, på kvällen käkade vi god lyxmiddag med våra favvogrannar, numera också nära vänner. Vi åt havskräftor, rostbiff & tiramisu. Mums. En bra avslutning på veckan. Och ja, Svante blev 6 månader också! Tjoho.

Foto:privata instagram@segeltorparna




Inga kommentarer: